Flytt av inlägg från gammla bloggen

Såååå jag blev lite småtokig efter att jag gjort en sån här ring -host-
Ring+armband och armband med hängen





























Mera armband :)


En steampunkig klocka jag petat ihop till en kompis som fyllde 30 :)
(Japp, det är en FUNGERANDE klocka! ;) )

En steampunkring till mig själv och ett hänge till en vän ^^




Har gjort ett set till söta Aina aka Volymapa.
Hon var gullig nog att göra ett utbyte, smycken mot hennes enorma sy-skills ^^
Jag fick fria händer >;D
Blev en ring, ett hasband, ett berlockarmband och ett hårspänne ^^
Hoppas du gillar dom!

Hela settet.







 

Det här är vad jag spenderat senaste tiden med ^^
Mini sweets-smycken, ringar, halsband och snart örhängen och mobilsmycken! :D
Det är livsfarligt kul! Och kladdigt! xD
Kakor, glass, macaroons, cupckaes/pajer, olika toppings och hårprydnader ^^

This is what i have been spending my time on recently, makeing miniature sweets jewelry
such as rings, necklaces and soon even earings and phonedangles! :D
Its dangerously fun! And sticky! xD
Cookies, icecreams, macaroons, cupckaes/pies, diffrent toppings, hairpin and barette ^^










 

 


Kommentarer
Kommentera gärna inlägget här:
(Elaka kommentarer raderas direkt!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Blir verkligen jätteglad om ni lämnar små söta tassavtryck!
Om ni är söta nog att lämna eran hemside/blogg adress så kommer jag säkerligen på besök!
PUSSISAR! / Sara aka NINJA
RSS 2.0