Priser

Pysslar mest hela tiden numer för att ha nått att göra
så jag inte blir knäpp, el j.. mer knäpp ;)
så jag tänkte se om någon skulle vara intresserad av mina skapelser.

ex på vad jag kan göra i latexväg:
latexmittens/vantar
halsband
armband
hårrosetter

priser beror lite på färg/utsmyckning.
snittpris 100-200kr

Färger:
Svart
Röd
Vit
Bubbelgumrosa
Rosa, lätt metalic
Ljus militärgrön



Minicupcakes:
Hänge fr 45kr
Ring fr 60kr
Mobilsmycke fr 50kr
Örhänge fr 55kr st/100kr par

Cookieörhängen fr 30kr/55kr par
Cookiehårnål fr 35kr

Macaroons:
Hänge fr 30kr
Ring fr 40kr
Mobilsmycke fr 35kr
Örhänge fr 40kr st / 75kr par
Hårnål fr 40kr
Priser beroende på utsmyckning och tillval som swarovskikristaller.

Bara några exempel, har du andra önskemål är det bara att maila :)

Kommentarer
Kommentera gärna inlägget här:
(Elaka kommentarer raderas direkt!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Blir verkligen jätteglad om ni lämnar små söta tassavtryck!
Om ni är söta nog att lämna eran hemside/blogg adress så kommer jag säkerligen på besök!
PUSSISAR! / Sara aka NINJA
RSS 2.0